zona soci@s

COMUNICAT D'APIV SOBRE L'ATEMPTAT CONTRA CHARLIE HEBDO

COMUNICAT DE CONDEMNA DE L'ATEMPTAT CONTRA EL SETMANARI FRANCÈS CHARLIE HEBDO

València, 8 de gener de 2015

Després del terrible atemptat perpetrat ahir a París a la seu del setmanari satíric Charlie Hebdo, en el qual van morir dotze treballadors i uns altres van resultar greument ferits, tots ells periodistes i dibuixants, volem expressar nostra més ferma condemna i repulsa davant els qui pretenen limitar la llibertat de premsa i expressió en nom d'una religió o una ideologia determinada.

Vivim temps complexos quant a la convivència entre cultures i diferents credos però no existeix cap raó que justifique l'assassinat d'una persona per molt que la seua opinió contradiga o fins i tot puga arribar a ofendre les opinions i creences pròpies. La vida humana, la llibertat de premsa i la llibertat d'expressió deurien estar per sobre de qualsevol divergència o conflicte i la seua garantia per part de tots els estats i tots els ciutadans deuria ser un compromís inqüestionable i irrenunciable.

Des d'APIV (Associació Professional d’Il·lustradors de València) considerem que el fet de continuar defensant incondicionalment la llibertat d'expressió i continuar treballant com a generadors d'imatges, d'idees i d'opinió, constitueixen el millor homenatge que podem brindar a les víctimes i a les seues famílies, a les quals desitgem transmetre la nostra solidaritat i nostre suport en un moment tan injustament dolorós.

SUBSCRIUEN:

ASSOCIACIÓ PROFESSIONAL D'IL·LUSTRADORS DE CATALUNYA (APIC)
ASOCIACIÓN GALEGA DE PROFESIONAIS DA ILUSTRACIÓN (AGPI)
EUSKAL IRUDIGILEAK - ASOCIACIÓN PROFESIONAL DE ILUSTRADORES DE EUSKADI (APIE)
ASOCIACIÓN PROFESIONAL DE ILUSTRADORES DE MADRID (APIM)
FEDERACIÓN DE ASOCIACIONES PROFESIONALES DE ILUSTRADORES (FADIP)
ASSOCIACIÓ D’EDITORS DEL PAÍS VALENCIÀ (AEPV)
GREMI DE LLIBRERS DE VALÈNCIA
ASSOCIACIÓ VALENCIANA DE CRÍTICS D’ART (AVCA)
ARTISTES VISUALS DE VALÈNCIA ALACANT I CASTELLÓ (AVVAC)
GREMI D'EDITORS DEL PAÍS VALENCIÀ

#JoSócCharlie

L'Associació Professional d'Il·lustradors de València (APIV) des de la seua refundació en 1997, representa, gestiona, fomenta i defensa els interessos comuns del gremi professional d'Il·lustradors, a més de promoure i dignificar aquesta professió d'Il·lustrador. És un lloc de trobada per a tot aquell interessat i interessada en la il·lustració.

Localiza APIV en Google Maps ©Lacomunicación
Comunicación y marketing online